Інформація про доставку
Доставка та оплата за товар
Доставка товару
Всі товари, придбані в інтернет-магазині Оптик-Маркет, відправляються покупцям по території України кур’єрською компанією Нова Пошта.
Доставка товару здійснюється на відділення кур'єрської служби, або на адресу, яка вказана покупцем в процесі оформлення замовлення кур'єром.
Також можливий самовивіз товарів з офісу компанії Оптик-Маркет.
Вартість доставки замовлення розраховується індивідуально. Багато чого залежить від оголошеної вартості товару, його габаритів та конкретного місяця доставлення. Точну суму вартості доставки товару можна підрахувати на сайті кур'єрської компанії Нова Пошта.
Оплата
Оплата за товар, який прагне придбати покупець, здійснюється на розрахунковий рахунок компанії Оптик-Маркет з частковою передоплатою.
Рахунок для здійснення оплати за товар (Р/р): UA363220010000026008340000080.
Також можлива оплата товару, який прагне придбати покупець інтернет-магазину Оптик-Маркет, при безпосередньому отриманні самого товару на складі компанії Нова Пошта, або з використанням кур’єрської доставки від компанії Нова Пошта.
Фактична відправка товару
З моменту прийняття замовлення до оформлення та пакування на відправку, починається надання послуг з його доставки покупцю. Якщо покупець товару скасовує своє замовлення після його фактичного відправлення, кошти за доставку товару не компенсуються!
Формування відправлень
Термін формування відправлень складає 1-3 робочі дні з моменту оформлення замовлення покупцем інтернет-магазину Оптик-Маркет. У періоди розпродажу даний термін може бути продовжено до 7-ми робочих днів.
Місця доставлення
Доставка замовлень здійснюється по всій території України. Винятки становлять:
АР Крим;
тимчасово окуповані території;
зони проведення бойових дій.
Прийняття товару покупцем
При отриманні замовлення від інтернет магазину Оптик-Маркет покупець повинен ретельно перевірити товар на наявність пошкодження, плям ті інших технічних чи візуальних дефектів. Це стосується доставки товарів, як на склад кур'єрської компанії Нова Пошта, так і на вказаний покупцем адрес кур'єром компанії Нова Пошта!
Якщо при обстеженні товару покупець знайшов якісь технічні, візуальні чи інші дефекти, він може відмовитися від нього на місці. Для цього потрібно заповнити заяву на повернення.
Бланк заяви та умови повернення товарів містяться у відповідному розділі на офіційному сайті компанії Оптик-Маркет.
Відстеження відправлень
Всі оформленні та відправлені товарні позиції, покупець інтернет-магазину оптик-Маркет може відстежувати на сайті кур'єрської компанії Нова Пошта. Для цього знадобиться скористатися вкладкою “Відстежити посилку”.
Номер посилки кожному покупцю товарів від інтернет-магазину Оптик-Маркет буде надісланий через електронну пошту, після оформлення замовлення та його фактичного відправлення.
У будь-який час покупець може перевірити номер замовлення, перейшовши до вкладки “Історія замовлень” у кабінеті користувача інтернет-магазину Оптик-Маркет.