Повернення товарів

Обмін та повернення

Як повернути товар, придбаний в інтернет-магазині Оптик-Маркет

Порядок дій виглядає наступним чином:

  1. Заповніть “Заяву на повернення”.

  2. Надішліть кур'єрською компанією “Нова Пошта” товар в оригінальній упаковці та повній комплектації. Коробка та/або пакування повинні мати цілісний вигляд, без однозначних слідів механічного псування. 

  3. Отримайте зарахування коштів протягом 14 днів.


Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. Інтернет-магазин Оптик-Маркет надає гарантію на весь асортимент товарів, представлених на офіційному сайті компанії за доменною адресою www.optic-market.com.ua.

Гарантія 

Терміни гарантії на товари вказані безпосередньо на гарантійних листах, а також в описі товарів на сайті. 


Гарантія не поширюється на товар у наступних випадках:

  • товар має явні механічні пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

  • правила використання товару, зазначеній в експлуатаційних документах, не дотримувалися покупцем;

  • відбулося несанкціоноване розкриття  пакування товару, проводився несанкціонований його ремонт, або змінювалися його внутрішні компоненти;

  • є пошкодження, які виникли в результаті неправильного використання товару, не за його цільовим призначенням і без відповідності до правил експлуатації. 

Повернення товару 

Повернення товару відбувається протягом 14 календарних днів з дня придбання товару в магазин Оптик-Маркет. 


Щоб повернути товар у зазначений термін, слід дотримуватися наступних правил:

  • у товару має бути збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості, технічні характеристики;

  • на товарі мають бути відсутніми сліди його використання;

  • всі аксесуари, комплектуючі та документація, що йдуть у комплекті з товаром, повинні мати належний вигляд, без слідів їх механічного дефекту;

  • пакування товару, усі пломби та ярлики мають бути на відповідних місцях, без слідів їх повторного нанесення;

  • обов'язково разом з товаром, повинен бути поверненим чек та/або документ, що підтверджує придбання товару саме в інтернет-магазині Оптик-Маркет. 

Категорії товарів

Згідно з Господарським Кодексом України та Законом України “Про захист прав споживачів” існують товари належної та неналежної якості. 

До товарів належної якості відносять:

  • Одяг та взуття. Повернення таких товарів можливе, якщо вони не були використані та не були технічно ушкоджені. Всі етикетки повинні бути збережені у своєму первинному вигляді. 

  • Електроніка й техніка. Ці товари можна повернути, якщо на них немає жодного сліду використання і ушкодження. Важливо зберегти пакування, аксесуари й документи від таких товарів у належному стані, без жодного сліду ушкодження. 

  • Книжки та мультимедіа. Зазвичай ці товари можна повернути в тому разі, якщо вони не були використані й збереглися у належному товарному стані. Для  електронних мультимедійних творів можуть бути застосовані певні обмеження щодо їх повернення. 

  • Меблі, товари для дому. Ці товари підлягають процедурі повернення, якщо вони не були використаними та на них немає слідів ушкодження. Пакування треба зберігати у належному товарному стані! 

До товарів неналежної якості відносять:

  • Продукти харчування. Ці товари не підлягають поверненню через міркування гігієни та безпеки. Виключенням є випадки, коли товар є простроченим чи ушкодженим до моменту його придбання покупцем. 

  • Ліки та товари медичного профілю. Не підлягають поверненню через правила, які пов'язані з безпекою та використанням товарів дано їх категорії. 

  • Косметологічні товари. Не підлягають поверненню через гігієнічні міркування.

  • Персональні товари. До цієї категорії відносять товари, які спеціально виготовлені і налаштовані по індивідуальним вимогам покупця, а також не мають ринкової вартості. 

Терміни, умови й процес повернення товарів належної якості 

Терміни й умови

Повернення товарів, придбаних покупцем в інтернет-магазині Оптик-Маркет, здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту їх безпосереднього повернення до відповідного відділу компанії. За вказаний термін товар належної якості, його пакування та аксесуари перевіряються на наявні пошкодження та/або псування. 


Якщо перевірк апройшла успішно, покупцю такого товару буде повернено кошти, сплачені ним за цей товар. 

Процес 

Після проходження товару належної якості відповідних перевірок, представники відділу повернення товарів інтернет-магазину Оптик-Маркет зв'яжуться з покупцем щодо обговорення формату повернення коштів. 

Терміни, умови й процес повернення коштів

Повернення коштів за товар належної якості здійснюється представниками компанії Оптик-Маркет не платіжні дані покупця. 


Під платіжними даними слід розуміти номер картки банку, виданої в Україні, за допомогою якої покупець оплатив товар належної якості. 


Термін повернення коштів на банківську картку покупця залежить від умов зарахування коштів банку емітента. Зазвичай він становить від 3 до 14 календарних днів. 

Яка сторона покриває транспортні витрати на повернення товару 

Всі транспортні витрати на повернення товару належної якості покриває покупець. 

Безпосереднє повернення товару 

Кур'єрська служба 

Покупець має самостійно упакувати товар належним чином,  віднести його до кур'єрської служби, сплатити кошти за посилку та відправити товар на вказану адресу: місто Дніпро, вулиця Космічна 49г


Посилання має бути відправлене без функції ПІСЛЯПЛАТА.

Приймаються повернення, відправлені за допомогою наступних кур’єрських служб:

  • Нова пошта;

  • Делівері;

  • Міст-експерс.  


Можливе повернення товару, придбаного в інтернет-магазині Оптик-Маркет, за допомогою кур'єрської служби двома методами: 

  • доставлення з відділення на відділення;

  • доставлення на вказану адресу компанії Оптик-Маркет кур'єром.

Терміни

Термін повернення грошових коштів становить до 30 календарних днів. Це відповідно до Правил продажу товарів на замовлення та поза офісних або торгових приміщень, відповідно до Наказу Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року.

Кошти повертаються покупцю на картку банку, з якої було оформлено замовлення та на якій було пройдено верифікацію KYC.